Odpowiedzi na często zadawane pytania

Co oznacza nazwa "Polisa rodzinna" ?
Co to jest ubezpieczenie w Grupie Otwartej?
Jak przystąpić do ubezpieczenia?
Czy otrzymam potwierdzenie przystąpienia do ubezpieczenia?
Czy ubezpieczenie rodzinne jest dostępne dla klientów indywidualnych czy jedynie dla grup pracowniczych?
Gdzie znajdę warunki ubezpieczenia tzw OWU?
Kiedy i jak mogę wystąpić z ubezpieczenia?
Jak jest traktowana osoba pozostająca w nieformalnym związku partnerskim?
Czy mogę wpłacać składki w cyklu innym niż miesięczny?
Czy można przesunąć termin płatności składki?
Czy ubezpieczenie rodzinne obejmuje ochroną wszystkie świadczenia do końca życia Ubezpieczonego?
W jaki sposób odbywa się wypłata świadczeń?
Co to jest Suma Ubezpieczenia?
Kiedy rozpoczyna się i kończy ubezpieczenie?
Jak wygląda Indywidualna kontynuacja ubezpieczenia po osiągnięciu wieku emerytalnego?
Czy mogę się ubezpieczyć mieszkając czasowo za granicą?
Czy aby ubezpieczyć się z małżonkiem musimy wypełnić dwa osobne wnioski?
Co uznaje się za trwały uszczerbek na zdrowiu?
Jak ustala się procent uszczerbku na zdrowiu?
Jakie choroby są uznawane za "Poważne zachorowanie"?
Jak aktywować dostęp do "Strefy Klienta"?
Jak zmienić wariant ubezpieczenia?
Jak traktowana jest karencja przy zmianie wariantu?
Czy możliwa jest współpraca przy oferowaniu Waszych usług, produktów?
Powrót do strony oferty

Masz pytania?

Zadzwoń pod numer 513 338 302 lub zostaw nam poniżej swój numer oraz godziny kontaktu, a my doradzimy Ci w wyborze najlepszego rozwiązania.