Zgłaszanie wypłaty świadczeń
Zgłoszenie szkody do TU WARTA
możesz dokonać za pośrednictwem:
- formularza internetowego /przycisk poniżej/
- zamówionej rozmowy telefonicznej wysyłając SMS o treści SZKODA na numer 661 001 581
- telefonu na numer 502 308 308 lub 801 308 308 (również do kontaktu z zagranicy)
- korespondencji papierowej na adres: TUnŻ „WARTA” S.A. Skrytka Pocztowa nr 1013, 00-950 Warszawa
pamiętając, że będziesz potrzebował podać:
- Serie i numer polisy (znajdują się na certyfikacie)
- Ubezpieczającego, jest nim Kancelaria EPAL Sp. z o.o z siedzibą Wrocław,
- „datę zatrudnienia”, którą jest data rozpoczęcia ubezpieczenia (podana na certyfikacie)
Pamiętaj o przygotowaniu kopii, skanów właściwych dla zdarzenia dokumentów.
Kliknij i tu i zobacz jakich dokumentów oczekuje TU Warta przy różnych zdarzeniach.
Jeśli zgłosiłeś już zdarzenie, zobacz status zgłoszenia wypłaty świadczenia.
Zgłoszenie szkody do TU UNIQA
możesz dokonać za pośrednictwem:
UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa
- Mailowo – w treści maila opisujemy zdarzenie dotyczące wypłaty świadczenia, załączamy właściwe dokumenty w formie skanów i wysyłamy mailem na adres centrum.pomocy@uniqa.pl
- Pocztą – należy zapoznać się z informacją jakie dokumenty są wymagane w przypadku danego zdarzenia. Po ich przygotowaniu (kserokopie) i napisaniu odręcznie pisma ze wskazaniem numeru konta do wypłaty, przesyłamy je pocztą na adres:
ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa
- Kontaktując się z Infolinią pod nr 22 599 95 22
- On line (NAJSZYBSZY SPOSÓB)– należy poniżej, kliknąć „Wyślij zgłoszenie online” i mieć przygotowane skany odpowiednich do zdarzenia dokumentów
- Serie i numer polisy (znajdują się na certyfikacie)
- Ubezpieczającego, jest nim Kancelaria EPAL Sp. z o.o z siedzibą Wrocław,
- nr PESEL
Jeśli zgłosiłeś już zdarzenie, zobacz status zgłoszenia wypłaty świadczenia.